Често задавани въпроси

alma.bg

Как да поръчам?
  1. За да направите поръчка не е необходима регистрация в сайта (но е препоръчителна), всичко става бързо и лесно с няколко клика.
  2. Изберете желания от Вас продукт.
  3. Добавете го в количката с бутона ДОБАВЯНЕ В КОЛИЧКАТА.
  4. Може да продължите с пазаруването и да добавите още продукти в количката.
  5. След като приключите с пазаруването, натиснете иконата с кошницата – горе в дясно.
  6. Прегледайте избраните покупки и натиснете ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА.
  7. Изберете куриер – Box Now или Еконт и напишете в съответните полета вашите данни за доставка: имена, тел. номер и e-mail. 
    За Box Now
    1. натиснете бутона “Избери Box Now автомат”.
    2. изберете удобен Box Now автомат във вашето населено място.
    3. потвърдете избора си с бутона “Избор”.
    Плащането се извършва в момента на поръчката с карта.
    За Еконт Експрес:
    Започнете да пишете в полето и системата автоматично ще ви предложи град (населено място), а след това в по долното поле и офис на Еконт. Плащането се извършва в момента с карта или при доставката, след преглед на продуктите.
  8. Финализиране на поръчката с бутон ПОРЪЧВАНЕ.
  9. На имейл адреса си ще получавате потвърждение на поръчката и възможност да си я проследявате.

В работни дни изпращаме продуктите до 24 часа след поръчката, а доставката е в срок 1 – 3 дни след поръчката.

Доставката се извършва от:  Еконт Експрес или Box Now.

За пратки с Еконт Експрес:

Плащането се извършва:

  • при доставката (наложен платеж) в брой или с дебитна/кредитна карта.
  • в момента на покупката с дебитна/кредитна карта през системата на Fibank.

Цената на доставка:

  • 5.50 лв. до офис на Еконт или до Еконтомат (АПС)
  • 8.99 лв. до Ваш адрес.

Пратките се изпращат с преглед и тест, още в момента на получаването можете да разгледате продукта и ако не отговаря на вашите очаквания да го върнете без реално още да сте го платили.

За пратки с Box Now:

Плащането се извършва:

  • в момента на покупката с дебитна/кредитна карта през системата на Fibank.
  • при Box Now наложен платеж не се поддържа.

Цената на доставка:

  • 2.99 лв. до избран от Вас автомат на Box Now.

Всички поръчки получени по време на официални празници, събота или неделя се обработват в първия работен ден след това.

Доставката е безплатна при поръчки над 90 лв.

Безплатна доставка при покупка направена през сайта на стойност над 90 лв.

Бижутата са изработени от бижутерска цинкова сплав – безвредни за хората, здрави и устойчиви на корозия и лесни за обработка и постигане на фини и изящни детайли … и разбира се важно е, че са на невероятно добра цена!

Прочетете повече в тази подробна статия.

 

От менюто изберете желаната категория и подкатегория продукти.
След това с бутона “Филтър” можете да ги филтрирате по цвят. Така ще виждате само продуктите от цвета който искате.

Вижте видеото:

Да разбира се, при това без значение какви са продуктите и дали са в промоция.
За поръчки над 400 лв. -20% отстъпка, като използвате код:
discount400
Напишете кода в полето за кодове или в полето бележки към поръчката и ние ще го приложим.

Безкрайно благодарим на хората, които са оставили ревю за продукт, който са купили!
Това е много важно за нас!

Всички ревюта в магазина са 100% реални!
Това се гарантира от специализирана независима система за ревюта, ние нямаме никакъв контрол върху нея и не можем да променяме и редактираме ревютата по никакъв начин.
Оценките са направени са от наши клиенти, реално купили сътветния продукт.

Магазин Alma
store rating4.95 / 5
product rating4.91 / 5
283 reviews

Онлайн магазина работи 24 часа, включително събота и неделя и през официалните празници!
Поръчки направени в делнични дни се изпращат от 1-2 работни дни.
Поръчки направени в петък (след 16:00ч.), събота, неделя и празнични дни се обработват до 2 работни дни след това.

Стремим се да поддържаме наличности, но това е трудна задача. Работим с много на брой малки производители и често определени продукти спират да се произвеждат изобщо или за дълъг период от време. Съветваме ви – ако нещо ви е харесало не отлагайте покупката! За съжаление, не можем да се ангажираме с постоянни наличности и доставки.

Магазин alma.bg е единствено онлайн, но пазаруването при нас, не носи риск за Вас!
Пратките винаги се изпращат с преглед и тест, още в момента на получаването можете да разгледате продукта и ако не отговаря на вашите очаквания да го върнете без реално още да сте го платили.

Дори и след приемане на пратката, Вие имате 14 дни срок за размисъл и ако желаете можете да я върнете. Всичко е бързо и лесно и ние ще Ви съдействаме.

Разбира се, може да замените или върнете закупен продукт, в рамките на 14 календарни дни от дата на получаване. Ако продукта е неподходящ размер или просто не Ви допада – моля свържете се с нас, ще Ви обясним подробно всички детайли и начина за замяна или връщане.

Важно! Пратките винаги се изпращат с преглед и тест, още в момента на получаването можете да разгледате продукта и ако не отговаря на вашите очаквания да го върнете без реално още да сте го платили.

Ако желаете да върнете закупен от нас продукт, то трябва да се свържете с нас.
Процедурата накратко: трябва да изпратите продукта до офис на Еконт Варна Кайсиева градина за alma.bg, ние ще го прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на условията за връщане (да не използван, както и да бъде изпратен с оригиналната опаковка и етикети). След това, в рамките на 14 работни дни, ще възстановим сумата по банков път на посочения от Вас IBAN във формуляра за замяна и връщане.

Линк към страницата за връщане на продукт.

Важно! Запазваме си правото да откажем замяна или възстановяване на сумата, ако някое от горните условия не е спазено.

Разноските по всички доставки на стоката, както и банковите такси за възстановяване на сумата са за сметка на купувача, с изключение на случаите, когато това е по вина на alma.bg (Пример: изпратен e грешен продукт).

Пратки изпратени към нас с наложен платеж, без да сте се свързали с нас предварително, ще бъдат връщани към подателя.

Моля, опаковайте старателно връщания продукт, с цел да се запазят, както самия продукт така и неговата кутия/опаковка. При повредена или липсваща кутия/опаковка на продукта, стойността и се приспада от сумата за възстановяване!

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите:

– касова бележка /разписка за прием на паричен превод/ или фактура;

– формуляра за връщане. Бланката трябва да е четливо попълнена. (изтеглете го от тук).

Изключения

Следните категории продукти НЕ могат да се връщат:

  1. Продукти от категория БИЖУТА – от хигиенни и здравословни съображения. Тези продукти се предлагат винаги с преглед при доставката.
  2. Стоки, които поради своето естество има опасност от влошаване на качествените им характеристики.

Да, винаги търсим нови и интересни продукти, които да предложим на нашите клиенти.

Ако сте производител или вносител на качествени продукти свързани със сватби или други официални събития и имате интерес да работим заедно, моля свържете се с нас.

Да, ние сме директен вносител на всички стоки в сайта и предлагаме отлични условия и цени на едро! Моля, разгледайте тук.

Въпроси и отговориРостислав Й.
10:35 11 May 25
Въпроси и отговориIvailo M.
09:16 11 May 25
Въпроси и отговориdimitroww X
09:03 11 May 25
Уникално,супер!
Въпроси и отговориAngel D.
09:02 11 May 25
МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН!
Въпроси и отговориArman J.
09:01 11 May 25
Въпроси и отговориIvalena S.
08:57 11 May 25
Много съм доволна
Въпроси и отговориLora K.
08:56 11 May 25
Въпроси и отговориКристина М.
07:37 11 May 25
Препоръчвам!!!
Въпроси и отговори