Общи условия
alma.bg

УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА

Приложимо законодателство

Условията за ползване на сайта са подчинени на действащото законодателство на Република България. За всички неуредени въпроси се прилагат разпоредбите на българското законодателство.

Условия и информация , съгласно Закона за електронна търговия

Договорът за продажба сключен чрез Интернет, е договор за продажба от разстояние. Договорът за продажба от разстояние се сключва въз основа на предложение, отправено от (Доставчика) Студио МО ЕООД (собственик на alma.bg) със седалище и адрес на управление гр. Варна, ж.к. “Владислав Варненчик” 219, ЕИК: 201466704 телефон: +359876350320  /раб. време 09:00-18:00/, e-mail: office@alma.bg до всеки потребител (Клиент) на електронния магазин, като част от системата за продажба на стоки. Договорът за продажба от разстояние между  www.alma.bg и потребителя се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на www.alma.bg.

РЕГИСТРАЦИЯ

Регистрацията в сайта не е задължителна. Поръчка може да се направи и без регистрация. Регистрацията ви позволява да следите историята на поръчките си и други. 

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Личните данни, които www.alma.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен e-mail и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Alma.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните.

ПОРЪЧКА

Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате броя им и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон или e-mail ще получите потвърждение със същата информация. Поръчки направени в делнични дни се изпращат от 1-4 работни дни.
Поръчки направени в петък (след 16:00 ч.), събота, неделя и празнични дни се обработват до два работни дни след това.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната цена на поръчката се калкулира, като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

  1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
  2. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
  3. Сгрешен или липсващ телефон за контакт с потребителя.
  4. Наличие на информация, че клиента не си е потърсил изпратена към него пратка. В този случай си запазваме правото да не изпълним поръчката или да изискваме предварително заплащане.

    При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

Плащане при доставка (наложен платеж): при получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера в брой или с карта.

Връщане на продукт и възстановяване на заплатената цена

На основание чл.55, ал.1 т ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП, в четиринадесет дневен срок от доставката има право да върне поръчаната стока при следните условия:

  1. Потребителят предварително писмено да информира www.alma.bg на следния имейл адрес: office@alma.bg , че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи, банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока.
  2. Стоката да бъде върната /изпратена/ лично от потребителя.
  3. Стоката да не е ползвана, и да бъде във видът в който е получена, както и да не е нарушавана целостта на поставените от www.alma.bg етикети/стикери.
  4. Продуктът трябва да бъде придружен задължително от формуляр за връщане + касов бон /разписка за прием на паричен превод/. Бланката трябва да е четливо попълнена.
  5. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на www.alma.bg, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от страна на потребителя.
  6. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл.55, ал.1 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, www.alma.bg се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по-горе банкова сметка) в срок от четиринадесет работни дни от връщането на стоката.
  7. В случай, че потребител се е възползвал от право на безплатна доставка и върне продукта и/или продуктите, стойността за всички транспортни и опаковъчни разходи, направени от alma.bg при първоначалното и изпращане, ще бъде приспадната от сумата подлежаща на връщане.

– Адрес за връщане и замяна: ☛ гр.Варна, офис на Еконт Кайсиева Градина за alma.bg 

Поръчки на продукти направени по време на промоция, се заменят на цени и условия от съответната кампания.

Рекламации

При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.

Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена:

Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя, при употреба на стоката, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка.

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочените за кореспонденция адрес/телефон на сайта или надзорните органи:

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Адрес: гр. София 1000, ПЛ. „Славейков“ №4А, ет. 3

тел.:  (02) 93 30 565, 0700 111 22

Интернет адрес: www.kzp.bg

Интернет адрес за онлайн решаване на спорове